ضمن تشکر از حسن انتخاب و اعتماد شما، کلیه کاربرانی که قصد خرید از سایت فروشگاه فخر ایثار ایرانیان را دارند، می بایست موارد ذکر شده را مطالعه و سپس به  خرید از سایت اقدام کنند. عضویت در سایت و یا خرید به منزله مطالعه و پذیرش قوانین و مقررات است.

تمامی اصول و رویه‏‌های فروشگاه فخر ایثار ایرانیان براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز ملزم به رعایت قوانین مرتبط با فخر ایثار ایرانیان است. در صورتی که در قوانین مندرج و خدمات تغییراتی در آینده اعمال شود، در همین بخش منتشر و به اطلاع کاربران می رسد. کاربر نیز توافق می‏‌کند که استفاده مستمر وی از سایت به منزله‌ی پذیرش هرگونه تغییر است.

عضویت در فخر ایثار ایرانیان به وسیله‌ی شماره همراه، ایمیل و اطلاعات پایه مانند نام و نام خانوادگی انجام می پذیرد. کاربران می بایست اطلاعات خود را به دقت وارد کنند. هرگونه اطلاعات ناقص یا نادرست سبب مسدود شدن حساب کاربری می شود.

کاربران پس از ثبت نام می بایست به بخش حساب کاربری، ویرایش اطلاعات رفته و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

کاربران می بایست نسبت به حفظ اطلاعات خود (نام کاربری و رمز عبور) کوشا بوده، درصورت مفقودی می توانند از طریق فراموشی رمز عبور نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنند.

کاربر می بایست شماره همراه خود را وارد کند و از وارد نمودن شماره تلفن شخص دیگری بپرهیزند، شماره موبایل بوسیله‌ی رمز عبور یکبارمصرف یکبار احراز می گردد تا دفعات بعدی امکان ورود از طریق شماره موبایل وجود داشته باشد.

فخر ایثار ایرانیان به عنوان خدمات دهنده فروش اقساطی در این سایت می باشد. کالاها توسط تولیدکننده‌های داخلی و خارجی تهیه و در فروشگاه بارگذاری شده است. تمامی تولید کنندگان و تأمین کنندگانی که در سایت قرار دارند توسط فخر ایثار ایرانیان مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته اند.

از آنجا که کالا توسط شخص ثالث تأمین می گردد، هرگونه اطلاعات ناقص یا مغایر با محصول می بایست به گزارش تأمین کنندگان برسد. هر تأمین کننده در سایت صفحه جداگانه‌ای شامل اطلاعات تماس، آدرس، کالاها و تماس دارد که کاربران می توانند هرگونه مشکلات در مورد کالا را با تأمین کننده درمیان بگذارند. در صورت عدم توجه تأمین کننده می توانید گزارشات خود را با فخر ایثار ایرانیان درمیان بگذارید.

خرید کالا تنها از طریق سایت انجام می گیرد. هرگونه عواقب ناشی از خرید مستقیم از تأمین کننده به عهده خود مشتری می باشد و فخر ایثار ایرانیان هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

تمامی هزینه هایی که می بایست توسط خریدار پرداخت گردد در صفحه‌ی هر محصول قابل مشاهده خواهد بود.

قیمت گذاری در سایت بر اساس قیمت تولید محصول بوده هیچ گونه سودی توسط فخر ایثار ایرانیان یا تأمین کنندگان دریافت نخواهد شد و قیمت تمام شده‌ی تولید محصول برای قیمت گذاری درنظر گرفته شده است. در صورت هرگونه تخلف در قیمت گذاری، در صفحه هر محصول گزینه “گزارش تخلف” تعبیه شده است که می توانید گزارشات خود را از طریق آن با فخر ایثار ایرانیان در میان بگذارید.

خرید از فروشگاه فخر ایثار ایرانیان تنها به صورت آنلاین انجام می گیرد. همچنین لازم به ذکر است که فروش اقساطی بوده و امکان خرید نقدی وجود نخواهد داشت.

 24 ساعت پس از ثبت سفارش توسط مشتری، کارشناسان فخر ایثار ایرانیان تماس گرفته و شرایط، میزان پیش پرداخت، اقساط، قیمت کالاها، اقلام سفارشی را با مشتری چک خواهند کرد و پس از تأیید مشتری، پیش پرداخت در حساب کاربری ثبت و می بایست آنلاین توسط کاربر پرداخت گردد. پس از پرداخت، باقی مراحل خرید بدلیل تکمیل پرونده، احراز هویت، اعتبارسنجی بانکی به صورت حضوری و در محل شرکت فخر ایثار ایرانیان انجام خواهد گرفت.

پس از حضور در محل، کاربر به نزدیک ترین بانک به محل زندگی خود معرفی می گردد و مابقی مراحل در بانک انجام خواهد شد. پس از تکمیل پرونده بانکی و تأیید بانک، کالا به مشتری تحویل داده خواهد شد.

در تمامی مراحل از ثبت سفارش تا پرداخت پیش پرداخت، پیامک‌های اطلاع رسانی برای کاربر ارسال می گردد. همچنین در حساب کاربری در بخش سفارشات امکان مشاهده سفارش وجود خواهد داشت.

چنانچه خریدار با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند، سفارش توسط فخر ایثار ایرانیان باطل خواهد شد.

fa فارسی
X

منوی اصلی